Wat vinden klanten van Hanssen Footcare?

Voetzorg en maatwerk leveren wij vanuit een natuurlijke interesse in mensen en mobiliteit. Hoe onze klanten deze zorg en maatschoenen ervaren, vinden we daarom erg belangrijk. Wij nodigen iedere zevende klant uit om ons te beoordelen op verschillende aspecten van onze dienstverlening. De vragenlijst bestaat uit drie onderdelen: medewerkers, (semi-)orthopedische maatschoenen en informatieverstrekking. Onder deze noemers vragen we bijvoorbeeld naar de zorg en aandacht waarmee klanten geholpen zijn door behandelaar en receptionistes, hoe klanten de kennis en kunde van de orthopedisch schoentechnicus beoordelen en of klanten voldoende en relevante informatie ontvangen hebben tijdens het behandeltraject. Ook peilen we de tevredenheid over de (semi)orthopedische maatschoenen door te vragen naar de pasvorm, de keuze in modellen en de oplossing voor de voetklachten. Onderstaande rapportcijfers kregen we van onze klanten.

Medewerkers

8,6

Onze behandelaars scoren gemiddeld een mooie 8,6 als rapportcijfer. Ze worden met name als zeer deskundig beoordeeld en geroemd om hun flexibele samenwerking en creativiteit. We kregen regelmatig als feedback dat ze goed meedenken in ontwerp en kleur.

Orthopedische maatschoenen

8,1

Ook hier blijkt grote tevredenheid uit de 8,1 als mooi gemiddelde van de scores op mogelijkheden in modellen en kleuren, de oplossing voor de klachten, het uiterlijk en de levertijd van de schoenen en de nazorg en service.

Informatieverstrekking

8,2

U voelt zich goed geïnformeerd door onze behandelaars en receptionistes, vooral over de oplossing voor uw klachten en de kosten en vergoedingen voor onze voetzorg en maatschoenen.

Een greep uit de reacties…

… over de levertijd

Sommige klanten vinden de levertijd wel lang, wat begrijpelijk is als je op orthopedische maatschoenen bent aangewezen. Ook wij zetten ons in om het gehele traject zo snel mogelijk te doorlopen, mits dat niet ten koste gaat van draagcomfort en functionaliteit van de schoenen. Want met schoenen die minder goed passen, bent u natuurlijk niet geholpen.

… over de keuze aan orthopedische schoenmodellen

De meeste commentaren zijn heel positief. Daarnaast zien we de wens  voor meer keuze in modellen. Daar doen we wat aan. Wij ontwikkelen regelmatig nieuwe schoenmodellen, mede op basis van wensen van klanten en trends in materiaalgebruik. Verwacht geen laatste catwalktrends, wel mooie kwaliteit en een pasvorm die altijd op uw maat gemaakt is. Het uiterlijk van de schoenen kunt u zelf mede bepalen door bijvoorbeeld te kiezen voor leersoorten in verschillende kleuren.

… over het uiterlijk en de pasvorm van de schoenen

Fijn om te lezen dat u in grote meerderheid erg tevreden bent over orthopedische maatschoenen. En u bent ook kritisch over het uiterlijk van de schoenen. Het is de uitdaging om functionaliteit en pasvorm samen te laten gaan met een uiterlijk naar ieders smaak. Orthopedische schoenen moeten prettig zitten en de vorm van de schoenen is mede afhankelijk van de vorm van de voeten. Een smalle schoen voor een brede voet gaat nu eenmaal niet. Maar orthopedische schoenen hoeven zeker niet saai te zijn. Vertel uw schoentechnicus wat uw wensen en ideeën zijn. Hij of zij kan beoordelen wat er mogelijk is met uw voetklachten, u uitleg geven en adviseren over de alternatieven. Met een beetje creativiteit is er veel mogelijk om een mooie schoen te creëren. Dat blijkt ook uit de resultaten van de enquête: voor uiterlijk, afwerking en materiaal geven klanten ons een 8,4.

Geef uw mening

Heeft u ook een tevredenheidsenquête ontvangen? Aarzel niet en vul hem in. Het kost slechts een paar minuten van uw tijd en het helpt ons om de zorg die wij verlenen en de producten die wij leveren te blijven verbeteren. We lezen iedere ingevulde enquête nauwkeurig en evalueren alle feedback.